Για «Ένα νησί θεονήστικο από συννεφιά».
Σκέφτομαι τι να πάρω μαζί μου από την χρονιά που πέρασε. Πρωτοχρονιά σήμερα και το παρόν διημέρευε.
*
Την χρονιά που πέρασε, λοιπόν, προέκυψε η κάπως άβολη συνεργασία με τον Μισέλ Φάις και μαζί της ένα κάδρο, που πολύ μού τράβηξε την προσοχή. Την πρώτη εντύπωση σχημάτησα στην γκαλερί ΧΩΡΟ ΤΕΧΝΗΣ 24, με την ευκαιρία της έκθεσης «Καλοκαίρι, μία συνάντηση» για την οποία άπλωσα μίαν αράδα εδωδά, όσο ακόμη αυτή διαρκούσε (-βρές το υπό στοιχείον τέσσερα. Βλέπε και το παράθεμα κάτω-κάτω στα σχόλια εκειδά, που ακολούθησαν). Είχα πεί, τότε, να το κλέψω αυτό το κάδρο. Και ο λόγος ήταν η έκπληξη που μού προξένησε η μούσα του φωτογράφου. Με υποδέχτηκε, μιλώντας κατευθείαν στο είναι μου.
Πρόκειται για ένα τρίπτυχο –έτσι παρουσίασε την δουλειά του, με τρίπτυχα- που φέρει αποτυπώματα παιδικού διάκοσμου κορασιάς γοργόνας στα βότσαλα, με ένα χαμόγελο. Για αυτό το χαμόγελο συζητάω.
Εν τέλει το κάδρο είχε την καλοσύνη να μού στείλει ο ίδιος, κατόπιν εορτής -το νήστεψα εγώ. Πώς ο φτωχός γυρεύει την μοίρα του...
***
Με την ευκαιρία και έτερα τινά, 2χ2:
* Η θεατρική παράσταση «Φεύγουσα Κόρη» συνεχίζεται μέχρι τις 7 Ιαν. στο Θέατρο του Νέου Κόσμου, ενώ τρέχει παράλληλα (μέχρι τις 10 τρέχοντος) και η παράσταση που βασίζεται στην «Ελληνική αϋπνία» του Φάϊς, στο Θέατρο Εμπρός (στου Ψυρρή) σε σκηνοθεσία Ρούλας Πατεράκη. Ποιές οι προθέσεις της, εδωδά.
* Ο στίχος στην κορφή είναι του Ζήσιμου Λορεντζάτου, (Μικρά Σύρτις, 10). Ο τίτλος του παρόντος παραλλάσσει την κρύφια συλλογή του, άρτι επανεκδοθείσα μαζί με τα υπόλοιπά του ποιήματα από τον 'Ικαρο. Σημείωσε πως στην Βιβλιοθήκη της Βουλής υπήρχε πάντοτε το δελτάριο – ένδειξη ακριβούς καταχώρησης- για την αναζήτηση της πρώτης εκείνης έκδοσης. 'Οχι όμως και η ίδια η έκδοση, η οποία εξέλιπε. Την είχε, ως γνωστόν, αποσύρει ο ίδιος.
* Περισσότερα για την εν λόγω έκθεση και αυτό το κάδρο από τον ίδιο τον Φάϊς, στην ιστοσελίδα του, εδωδά.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου