«περιπλανώμενοι αιμάσσoντες και διψασμένοι...», όπως γράφει και ο B. N. Μπόνος (δες εδωδά) αντίκρυσα έναν ευχάριστο ήχο που μού κρατάει συντροφιά κάμποσες μέρες τώρα. Αναφέρομαι σε κείνο το:
Nερό κελαρύζει σε ορεινό ρυάκι.
Από εδωδά είναι παρμένο. Οπου συναντώ και το:
Γάτα γουργουρίζει.
που πολύ μού άρεσε. Σα να ξαναάκουσα τον χαμένον πια Γουργουράκο, τον ξανθό γιό της Νέλλης, της πονήρως. Να πεδικλώνεται στα πόδια μου, ανάμεσα σε ένα γου και σ' ένα ρο.
Διαλέγω και το υπέροχο:
Τρίποντο χλατσώνεται ασάλιωτο σε ωραίο διχτάκι.
Είναι παιχνιδιάρικο πολύ. Κορυφαίο κείνο το χλατσώνεται... Δυναμίτης που εκρηγνύεται... Ασάλιωτο.
Ανάμεσα σε 11 ευχάριστους ήχους, από τον Lefty.
Το αιμάσσοντες αναλογεί σε μιά προσωπική περιπέτεια, τον τελευταίο καιρό.
'Οτι Κυριακού αναχωρητού και Πετρωνίας μάρτυρος σήμερα. Και είναι σα να ξεφεύγει ο στίχος από τις καλένδες και να γίνεται σύνθημα στους τοίχους. Καλημέρα μας.
9 σχόλια:
Ο Πετρώνιος φυσικά δεν αγίασε με τα μυαλά που κουβαλούσε.
Βέβαια ο κοινός νους τον υπόστήριζε ενώ η Πετρωνία μάλλον θεωρήθηκε πως χάθηκε για ένα πουκάμισο αδειανό.
Γιατί να θυμόμαστε τους αγίους αφού θαυμάζουμε τον Πετρώνιο περισσότερο,ακόμα κι όταν υπηρετεί τον Νέρωνα;
Γραφικότητα νεο ορθοδοξίας.Τίποτε άλλο;
Xa xa xa!!! Pes tou ta pes tou ta. Ego mono ta leo kai kaneis de me akouei ejmena Giati emena de me akous tragaki mou theiouli mou, e??? pou se agapao pio poli apo autin ego nai ame ego
Eχω σημειώσει στο παρελθόν μου πως δεν είμαι νεοορθόδοξος. Ισως παλαιοκαθολικός αρμένης νά 'μαι. (Νά πράματα ακαταλαβίστικα. Ευχαριστώ).
Αυτή η thalassa γιατί τραγί μου σου κόλλησε σαν τσίχλα;Μήπως είναι γνωστό σου πρόσωπο;Νομίζω ότι μόνο εδώ γράφει πλέον.
thalassa με συγχωρείς που χώνω τη μύτη μου αλλά ήθελα να το πω.
Xa xa xa!!! Ki allos thaumastis! Krifos ,e??? Sgo eimai i Petronia, nai ame...
[και] Πετρωνίας λέει το ημερολόγιό σας;
Διότι εμένα λέει [και] Μαλαχία, Νεομάρτυρος Κέρκυρας και κολάστηκα από το λογοπαίγνιο χρονιάρα μέρα!
Παρακολουθω τη πορεια σου μεχρι σημερα και βλεπω τιποτα να μη γραφεις τυχαια. Βρηκα πως "μηλον" στα ομηρικα κείμενα σημαινει πραγματι το "αρνακι" και σε θυμηθηκα που το εγραψες παλιότερα και καταλαβαπως δεν ηταν τυχαιο. Υστερα βρηκα και το κειμενο για τους "συρους" που σου ζητησα και βρηκα πως εκει μιλαει για καυση καρδιας και για τον διαβολο ακομη, που είναι στον κοσμο μεσα και να τον αγαπας. Ολα αυτα με βαζουν σε σκεψεις καθε φορα που επισκεπτομαι το μπλογκ σου και ειναι και αυτη η θαλασσα... Τωρα ο αναχωρητης και η Πετρωνια τι να υποθεσω Ειμαι σιγουρος πια οτι τιπατα δεν ειναι τυχαιο σε σενα Ολα καπου οδηγουν Ευχαριστω
Στην αναχώρηση του ΚΥΡΙΑΚΟΥ μαρτύρησε η Πετρωνια ή πέτρωσε Η Μαρυρία...(μπορει να φταιει και η αλκοολη όμως..)δε ξέρω...τίποτα..ομως νιώθω ακόμα..
Σας ευχαριστώ όλους. Χάρηκα πολύ με της ttallou την έκθεση. Γέλασα πολύ μόλις αντίκρυσα το σχόλιό της. Σ' ευχαριστώ ttallou, και σένα lostrome. eirineta ξαναγύρισες, λοιπόν;
Θα προσθέσω μόνο πως οι δύο ήρωες είναι πραγματικά πρόσωπα του συναξαριού της 29ης Σεπτεμβρίου.
Η αγία μάρτυς Πετρωνία ξίφει τελειούται. Ιδού κι ο στίχος για την περιπέτειά της:
Ξίφει κλίνασα την κάραν Πετρωνία,
Ψυχής ερείδεις όμμα τη θεία πέτρα.
Ο δε Κυριακός ο σκιλλοβόρος (=έτρωγε τις πικρές σκυλλοκρομμύδες που άλλους ενέκρωσαν) ήταν από την Κόρινθο και έζησε περί το 408 και για 107 έτη. Κι όλο αναχωρούσε από την μιά σκήτη για την άλλη.
Τα σημειώνω κυρίως για τους φιλέορτους.
Δημοσίευση σχολίου